هایفو صورت

هایفو صورت از انرژی متمرکز فراصوت برای هدف قرار دادن لایه های پوست درست زیر سطح استفاده می کند. انرژی اولتراسوند باعث می شود بافت به سرعت گرم شود.

هنگامی که سلول های ناحیه مورد نظر به دمای مشخصی می رسند، آسیب سلولی را تجربه می کنند. در حالی که این ممکن است غیر منطقی به نظر برسد، آسیب در واقع سلول ها را تحریک می کند تا کلاژن بیشتری تولید کنند – پروتئینی که ساختار پوست را فراهم می کند.

افزایش کلاژن باعث می شودپوست سفت تر و محکم ترمنبع مورد اعتمادبا چین و چروک کمتر از آنجایی که پرتوهای اولتراسوند با فرکانس بالا بر روی یک بافت خاص در زیر سطح پوست متمرکز می‌شوند، هیچ آسیبی به لایه‌های بالایی پوست و مسائل مجاور وارد نمی‌شود.

هایفو ممکن است برای همه مناسب نباشد. به طور کلی، این روش در افراد بالای 30 سال با شلی خفیف تا متوسط ​​پوست بهترین کارایی را دارد.

تاکنون مشخص شده است که هایفو یک درمان امیدوارکننده است که می تواند جایگزین لیفت صورت شود، به خصوص در افراد جوان تر که نمی خواهند خطرات و زمان بهبودی مرتبط با جراحی را داشته باشند.

افرادی که پوست آسیب دیده از نور دارند یا پوست شل بالایی دارند ممکن است قبل از دیدن نتایج به چندین درمان نیاز داشته باشند.

هایفو صورت

افراد مسن‌تر با پیری گسترده‌تر، شلی شدید پوست، یا پوست بسیار آویزان روی گردن، کاندیدای مناسبی نیستند و ممکن است نیاز به جراحی داشته باشند.

هایفو برای افراد مبتلا به عفونت و ضایعات پوستی باز در ناحیه مورد نظر، آکنه های شدید یا کیستیک و کاشت فلزی در ناحیه درمان توصیه نمی شود .

مزایای سونوگرافی متمرکز با شدت بالا (هایفو صورت)

طبق گفته انجمن جراحی پلاستیک زیبایی آمریکا (ASAPS) ، هایفو و سایر جایگزین های غیرجراحی برای لیفت صورت طی چند سال اخیر محبوبیت زیادی را تجربه کرده اند. تعداد کل عمل های انجام شده بین سال های 2012 تا 2017 64.8 درصد افزایش یافته است .

هایفو مزایای زیبایی شناختی زیادی دارد، از جمله:

  • کاهش چین و چروک
  • سفت کردن پوست افتادگی گردن (که گاهی به آن گردن بوقلمون می گویند )
  • بلند کردن گونه ها، ابروها و پلک ها
  • تقویت تعریف خط فک
  • سفت شدن دکلته
  • صاف کردن پوست

نتایج مطالعه امیدوارکننده است.مطالعه 2017منبع مورد اعتماد

با مشارکت 32 نفر کره ای نشان داد که هایفو به طور قابل توجهی خاصیت ارتجاعی پوست گونه ها، پایین شکم و ران ها را پس از 12 هفته بهبود می بخشد.

در یک مطالعه بزرگتر روی 93 نفر، 66 درصد از افرادی که تحت درمان با هایفو قرار گرفتند، بعد از 90 روز بهبودی در ظاهر صورت و گردن خود احساس کردند.

در حالی که هایفو دارای خطرات و هزینه های بسیار کمتری نسبت به لیفت صورت جراحی است، نتایج ممکن است طولانی نباشند و ممکن است به روش های مکرر نیاز باشد

هایفو چه حسی دارد؟

ممکن است در حین عمل هایفو ناراحتی جزئی داشته باشید. برخی افراد آن را به عنوان پالس های الکتریکی کوچک یا احساس خاردار خفیف توصیف می کنند.

اگر نگران درد هستید، پزشک ممکن است مصرف استامینوفن (تیلنول) یا یک داروی ضدالتهابی غیراستروئیدی (NSAID) مانند ایبوپروفن (ادویل) را قبل از درمان پیشنهاد کند.

بلافاصله پس از درمان، ممکن است قرمزی یا تورم خفیفی را تجربه کنید که به تدریج طی چند ساعت آینده کاهش می یابد.

مزایای درمان های لیفت صورت هایفو

هر ساله افراد بیشتری از روش هایفو برای لیفت صورت استفاده می کنند، زیرا مزایای بی شماری دارد.

در اینجا برخی از مزایای آن در درمان هایفو لیفت صورت آورده شده است:

  1. چین و چروک را کاهش می دهد و پوست افتاده را سفت می کند
  2. گونه ها، ابروها و پلک ها را بلند می کند
  3. خط فک را مشخص می کند و دکلته را سفت می کند
  4. ظاهر طبیعی و نتایج طولانی مدت
  5. بدون توقف، ایمن و موثر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا